Reklamacja i co dalej: czego może żądać konsument, gdy kupił wadliwą rzecz? Vol. 2
Po pewnej przerwie wynikającej z nawału obowiązków służbowych i domowych (remoncik!), wracam do tematu praw konsumenta. Ostatnio pisałam o…
Po pewnej przerwie wynikającej z nawału obowiązków służbowych i domowych (remoncik!), wracam do tematu praw konsumenta. Ostatnio pisałam o…
Skoro w poprzednim wpisie doszliśmy do etapu, gdy klient składa reklamację, to musimy teraz przemyśleć, czego może żądać konsument w…
No cóż, odpowiedź na pytanie, jak przyjmować reklamacje, brzmi: "sprawnie, szybko i uprzejmie". A coś jeszcze? Nie zmuszaj klienta, aby…
Wraz ze zmianami w zakresie praw konsumentów, które weszły w życie w grudniu zeszłego roku, ustawodawca wprowadził również wiele zmian…
Temat jest gorący i szeroko komentowany: haker wykradł dane klientów Plus Banku i zaczął udostępniać je w sieci. Problem zainteresował wielu…
W ostatnim moim wpisie pisałam o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta i o konsekwencjach, które się z tym wiążą…
Tutaj sporo się pozmieniało. I w interesie przedsiębiorcy jest, żeby się z nową regulacją dokładnie zapoznać i informować o niej klientów.…
Uwaga! Ten wpis zawiera plik do pobrania i wydrukowania - listę kontrolną, która pomoże Ci sprawdzić, czy przekazujesz swoim klientom wszystkie…
Oto dawno zapowiedziany cykl wpisów o nowych przepisach dotyczących praw konsumentów. Może ktoś uzna, że przepisy te nie są aż…
Już wkrótce na blogu "Prawo dla Przedsiębiorczych". Zapraszam, AKN PS. Dotychczas w tym cyklu ukazały się następujące artykuły: Kto to jest…
Wszystkich, którzy wraz ze mną zajmują się kwestią wyboru odpowiedniej formy prawnej dla swojego przedsięwzięcia biznesowego, zapraszam do przeczytania wpisu…
Zakładając nową firmę nie można dać się w pełni ponieść euforii z tym związanej. Oczywiście nie sugeruję, że ta euforia…